Vážení hosté, na této stránce najdete odpovědi na časté dotazy, týkající se ubytování v našem hotelu:
- Je možné ve Vašem hotelu platit kartami nebo poukázkami PLUXEE? (býv. Sodexo)
Kromě plateb bankovními kartami lze při rezervaci přímo na našem webu nebo recepci hotelu zaplatit kartami PLUXEE Flexi Pass CARD nebo papírovými poukázkami PLUXEE FlexiPass nebo Dárkový Pass. Tento způsob platby nelze použít při rezervaci přes ubytovací portály (např. Booking.com, Hotel.cz apod.). Platby jiných vydavatelů benefitních platebních karet nebo jejich poukázkami nepřijímáme.
- Je možné ve Vašem hotelu uhradit pobyt z FKSP – Fondu kulturních a sociálních potřeb?
Jestliže chcete uhradit ubytování z tohoto fondu, můžete zaslat objednávku přes náš rezervační systém nebo napsat email a do poznámky napsat, že chcete pobyt uplatnit přes FKSP. V tomto případě Vás budeme kontaktovat a žádat informace potřebné pro vystavení faktury: termín ubytování, druh pokoje, pokud již není uveden v objednávce, jméno osoby, která bude čerpat FKSP, fakturační údaje na zaměstnavatele – IČO + adresa zaměstnavatele. Fakturu, kterou vystavujeme, můžeme zaslat přímo na Vás nebo na Vašeho zaměstnavatele. Zaměstnavatel fakturu uhradí (úhrada musí proběhnout před Vašim příjezdem) a budeme se těšit na Váš příjezd. Tento způsob platby nelze uplatnit zpětně a nelze použít při rezervaci přes ubytovací portály (např. Booking.com, Hotel.cz apod.)
- Můžeme si u Vás uschovat kola a jaké jsou možnosti pro cyklisty ve Vašem hotelu?
Na cyklisty jsme v našem hotelu připraveni. Kola lze uschovat v uzamykatelné garáži, která je vybavena stojany a také zásuvkami pro případné dobití elektrokola. Využití garáže i nabíjení kol je nutno předjednat s recepcí při rezervaci pobytu. Na recepci si můžete půjčit základní servisní sadu pro případné opravy, stejně jako pumpu na dohuštění kol. V okolí hotelu je více možností cyklistických výletů. Více o nic se můžete dovědět na našich stránkách ZDE nebo na stránkách Třebíč na kole.
- Zdá se mi, že nefunguje odsávání vzduchu v koupelně
Toto je častá připomínka našich hostů, protože jsou zvyklí na hluk ventilátoru, který bývá na stěně v koupelně. Ve většině pokojů našeho hotelu nejsou ventilační jednotky umístěny přímo v koupelnách. V koupelnách je pouze vyústěno sací potrubí, samotné ventilátory jsou umístěny jinde a odhlučněny. Pro spuštění ventilátoru slouží tlačítko vedle vypínače osvětlení u vstupních dveří do každé koupelny.
- Jaké jsou možnosti parkováním u hotelu?
Hotel není umístěn na periferii, ale v centru města. Leží však v klidné části stranou od hlavních dopravních tras. Přímo vedle hotelu je vyhrazené parkoviště pro hotelové hosty (pro hosty hotelu bez poplatku) a další parkovací místa v blízkém okolí hotelu do vzdálenosti 100m taktéž bez poplatku. Tato parkovací místa předem nerezervujeme. Můžete pro lepší orientaci po příjezdu v případě potřeby kontaktovat recepci a ta Vám poradí, kde zaparkovat. Dále jsou v hotelu 3 stání v uzamčené garáži, která jsou zpoplatněna a je nutné je objednat předem. Možnosti parkování jsou vidět na mapce ke stažení ZDE.
Parkování vedle hotelu je určeno pro osobní automobily nebo motocykly. V garáži je možné nabíjet elektromobily. Tuto službu je nutno dohodnout předem. Větší dodávky a autobusy mohou parkovat na ulici 150 m od hotelu, kde není prakticky žádný provoz (slepá ulice). Příjezdová trasa do hotelu je však v těchto případech jiná. Recepční Vám ráda poradí v takových případech.
- Je možné v hotelu nabíjet elektromobil?
ANO – v hotelu je možnost v garáži nabíjet elektromobil z klasické zásuvky 230V/16A (AC) nebo z běžné třífázové (kulaté) zásuvky 3 x 400V s jištěním 3 x 16A (AC). Tyto zásuvky mají měření spotřeby pomocí elektroměrů, účtujeme parkovací místo v garáži + spotřebovanou energii dle aktuální sazby za kWh. Tuto službu je nutno dohodnout předem. POZOR – nemáme k dispozici redukce a kabely pro připojení do auta. Host musí být vybaven tak, aby mohl nabíjet auto z běžné jedno nebo třífázové zásuvky.
- Jaká je kapacita sauny a infrasauny?
Sauna i infrasauna nabízí soukromí pro 2 osoby. Je vybavena sprchou a dvěma polohovatelnými křesly/lehátky. Nelze současně využít saunu i infrasaunu, protože se jedná o jeden sdílený prostor . Více na našich stránkách https://joseph1699.cz/zajimavosti/sauna-a-infrasauna-je-pro-vas-v-hotelu-pripravena/
Z provozních důvodů je možné saunu využít po předchozím objednání na recepci ve dnech pondělí až sobota v době od 14. do 18. hodin
- Topení netopí, radiátory jsou studené
Hotel je vybaven centrálním teplovodním vytápěním. Individuálně si teplotu na pokojích můžete nastavit na termostatických hlavicích přímo na radiátorech. Teplota topné vody je ekvitermní regulací teploty závislá na venkovní teplotě. Jestliže je venkovní teplota stejná nebo vyšší, než teplota nastavená v interiérech, topení netopí.
Protože centrální kotelna je zdrojem tepla i pro teplou vodu do koupelen, může být na krátkou dobu (cca 0,5 hod) přerušeno vytápění místností, pokud je právě velká spotřeba teplé vody v koupelnách. Kotelna v té době ohřívá vodu do koupelen. Většinou však tuto situaci ani nepostřehnete.
- Mám jiný pokoj, než jsem si představoval
V našem hotelu mají všechny pokoje stejnou úroveň a design vybavení odpovídající kategorii ****. Každý pokoj je však jiný z hlediska stavebních dispozic – tak jak to umožnilo uspořádání budov, které se utvářelo po staletí neustálými přestavbami a přístavbami. Některé pokoje jsou vybaveny pavlačí s možností posezení, některé mají vanu, jiné sprchu. Některé jsou mezonetové, jiné s vchodem na terasu. Nemáme však pokoje, které by měly všechny tyto vlastnosti najednou. Jestliže máte nějaké preference, sdělte nám je do poznámky při rezervaci, pokusíme se Vám vyhovět.
- Je v hotelu restaurace nebo kavárna?
V hotelu není klasická restaurace. V ranních hodinách připravujeme snídaně formou studeného i teplého bufetu a během dne je otevřena hotelová kavárna s možností posezení na venkovní terase s výhledem na město. Hotel se nachází v centru města a v blízkém okolí je řada kvalitních restaurací i kaváren, kde můžete posedět – vše do vzdálenosti cca 500 m od hotelu. Požádejte recepční, vybaví Vás mapkou s vyznačenými restauracemi a pamětihodnostmi pro Vaši lepší orientaci. V době anticovidových opatření, kdy jsou restaurace zavřené, si můžete objednat jídlo na pokoj – kontakty na tyto služby najdete v deskách na pokoji.
- Jak je otevřená recepce?
Během běžného provozu je recepce otevřená od 7:00 do 18:00 v zimních měsících a do 20:00 v letních měsících. Na recepčním telefonu 602 721 776 Vám však pomůžeme kdykoliv 24 hod. denně. V případě pozdních/nočních příjezdů Vám můžeme vložit klíč od pokoje a plánek jak se do něj dostanete do trezorku. Přes kód, který Vám sdělíme/zašleme, si klíč (kartu od pokoje) sám vyzvednete. Je potřeba se však domluvit předem s recepční na telefonu 602 721 776 ohledně doby Vašeho příjezdu.
- Od kdy se vydávají snídaně?
Snídaně vydáváme od od 7:00 do 9:00 v pracovních dnech a od 8:00 do 10:00 o víkendech nebo svátcích. Pokud by Vám tato doba nevyhovovala, lze se domluvit o něco dříve, nebo je možnost připravit snídaňový balíček den předem. Cena snídaně je 150 Kč, pokud ji nemáte v ceně ubytování. Při pěkném počasí si můžete užít snídani na venkovní terase s výhledem na město. Jestliže potřebujete bezlepkovou snídani, je nutné ji objednat minimálně 2 dny předem za příplatek 100 Kč k ceně snídaně.
- V kolik hodin se mohu při příjezdu ubytovat?
Obecně platí, že pokoje jsou pro Vás připraveny od 14. hodiny. Pokud bude pokoj připraven dříve (závisí to mimo jiné i na době odjezdu hostů před Vámi), můžeme Vás ubytovat, ale nelze to zaručit. V případě potřeby si můžete nechat auto na parkovišti nebo nechat uschovat zavazadla na recepci, než se pokoj uvolní.
- V kolik hodin mám opustit pokoj v den odjezdu?
Pokoj byste měl(a) upustit hned po snídaních nejpozději v 10:00 hodin. Můžete si však nechat auto na parkovišti déle do odpoledních hodin nebo Vám může recepce uschovat zavazadla na recepci. V případě, že byste pokoj neopustil(a) do 11:00 hodin, musíme Vám naúčtovat cenu další noci v pokoji, protože bychom pokoj nestihli uklidit pro příjezd dalšího hosta. Z kvality (i časové náročnosti) úklidů slevovat nemůžeme a ani nechceme.
- Jsou pokoje vybaveny klimatizací?
Klimatizaci nabízíme na části pokojů za příplatek, na ostatních pokojích mohou hosté pro zlepšení klima na pokojích využit ventilátor. Protože hotel tvoří komplex historických budov se silnými kamennými zdmi, tak většina pokojů má i v letních měsících má poměrně příjemné klima bez nutnosti umělého chlazení.