Všeobecné podmínky

Všeobecné smluvní podmínky

Všeobecné smluvní podmínky (dále jen podmínky) hotelu Joseph1699 Skalní 85/8, 674 01 Třebíč (dále jen hotel) upravují vzájemný smluvní vztah mezi provozovatelem hotelu společností Accomo s.r.o. se sídlem Rešice 110, 671 73, IČ 269 29 414 (dále jen provozovatelem) a klientem – fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt v hotelu jako objednatel objednává (dále jen klient).

I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu

Klient si objednává pobyt v hotelu písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou podává hotelu elektronickou poštou (recepce@joseph1699.cz) , přes rezervační rozhraní na internetových stránkách hotelu (https://joseph1699.cz/rezervace/), telefonicky nebo osobně na recepci hotelu. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou:

Hotel má právo požádat klienta o platbu předem nebo o garanci (předautorizaci) platební kartou. V takových případech je rezervace oboustranně závazná od okamžiku zaplacení zálohové faktury klientem nebo od provedení předautorizace na bankovní kartě klienta. Tímto krokem vzniká mezi klientem a hotelem smluvní vztah.
Hotel se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce/požadavku na rezervaci, kterou klient podal a hotel potvrdil. Platbu za ubytování, které nebylo zaplaceno předem na zálohovou fakturu, klient uhradí při příjezdu (check-in).

II. Podmínky pro změny nebo zrušení rezervace

Klient je povinen veškeré požadavky na změny rezervace či zrušení rezervace předkládat na recepci hotelu písemnou formou a přijetí tohoto požadavku musí být hotelem písemně potvrzeno.

Jakékoliv změny rezervovaných služeb požadovaných klientem nejpozději 6 dní před termínem realizace požadované změny hotel akceptuje v návaznosti na obsazenost hotelu s tím, cena služby bude odpovídat jejímu rozsahu po této změně. To znamená, že v případě zrušení rezervace minimálně 6 dní předem nebude klientovi účtován storno poplatek. V případě již zaplacených služeb bude zaplacená částka vrácena na účet klienta, který službu objednal/zaplatil.

Jakékoliv změny požadované klientem v termínu pozdějším, než 6 dní před termínem požadované realizace změny hotel akceptuje v rozsahu, který dovoluje obsazenost hotelu ale s tím, že zrušené služby budou klientem zaplaceny v původně dohodnuté výši – to znamená, že v případě storna ubytování bez možnosti vrácení zaplacené částky (v individuálních případech mohou být písemnou formou předem sjednány jiné podmínky).

V případech, hodných zvláštního zřetele, může hotel od účtování storno-poplatků upustit, popřípadě jejich výši dohodou snížit.

Případné zkrácení délky pobytu, popřípadě nevyčerpání některých objednaných služeb (v případě možnosti jejich čerpání) není důvodem pro vrácení části zaplacené úhrady za objednané služby, není-li sjednáno písemně jinak.

Požadavky na změnu termínu rezervace lze akceptovat pouze v návaznosti na obsazenost hotelu a pouze v období stejné cenové úrovně nabízených služeb (nelze přesunout pobyt ze zimní sezóny do letní s vyšší cenou). Každou rezervací pobytu lze přesunout na jiný termín pouze jedenkrát. (pobytové/dárkové poukazy).

Platby za pobytové dárkové poukazy jsou nevratné.

III. Ceny služeb a jejich úhrada

Ceny služeb poskytovaných hotelem jsou uvedeny na:

Úhradu ceny objednaných služeb může klient provést:

Pozn. Předautorizaci na platební kartě klienta provádí recepce hotelu na bankovním terminálu ve výši předpokládané platby za ubytování nebo sjednanou službu. Klient musí k tomu účelu poskytnout recepci potřebné údaje ze své platební karty.

IV.  Jiná ujednání:

Při platbě kartou je vždy účtována platba v CZK. Přepočet na EURO provádí banka klienta, hotel tento přepočet neprovádí. Daňový doklad – faktura bude vždy vystavena v CZK.

U skupinových a hromadných rezervací hotel stanovuje individuální platební a storno podmínky, které musí být sjednány písemnou formou.

V případě prodlení se splatností faktur ze strany klienta (prodlení zaplacení na účet společnosti Accomo s.r.o.) je hotel oprávněn účtovat úrok 0,1% celkové částky za každý den prodlení. V případě, že není provedeno uhrazení dlužné částky v náhradním termínu, může hotel postoupit vzniklou pohledávku k vymáhání.

Hotel si vyhrazuje právo účtovat poplatky za použití platebních prostředků s vysokými transakčními náklady (např. platba kartami AMEX)

Hotel má právo měnit ceny nabízených služeb v návaznosti na obsazenost hotelu nebo na základě jiných vlivů. Ceny pro již sjednané rezervace pobytů však měnit nelze.

V ceně ubytování není zahrnutý místní ubytovací poplatek. Jeho výše je definována vyhláškou města Třebíč a je splatný při příjezdu hosta.

V.  Závěrečná ustanovení

Všeobecné podmínky vstupují v platnost dne 1. 12. 2024. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi hotelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.