Všeobecné smluvní podmínky (dále jen podmínky) hotelu Joseph1699 Skalní 85/8, 674 01 Třebíč (dále jen hotel) upravují vzájemný smluvní vztah mezi provozovatelem hotelu společností Accomo s.r.o. se sídlem Rešice 110, 671 73, IČ 269 29 414 (dále jen provozovatelem) a klientem – fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt v hotelu jako objednatel objednává (dále jen klient).
I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu
Klient si objednává pobyt v hotelu písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou podává hotelu poštou, faxem, elektronickou poštou, přes rezervační rozhraní na internetových stránkách nebo osobně. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou:
- jméno a příjmení klienta, den a místo narození, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, příp. e-mail), v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ
- počet osob, termín pobytu, délka pobytu, typ pokoje/apartmánu
Objednává-li tuzemec pobyt pro cizince, je klient povinen tuto skutečnost uvést. Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán. Provedením závazné rezervace (dle čl.IV těchto podmínek) vzniká mezi klientem a hotelem smluvní vztah. Hotel se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit hotelu smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce/požadavku na rezervaci, kterou klient podal a hotel potvrdil.
II. Práva a povinnosti klienta
Klient má právo
- být dostatečně a úplně informován hotelem o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně
- na řádné poskytnutí jím objednaných, hotelem potvrzených a zálohově zaplacených služeb
- kdykoliv před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku/požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. VII.
- reklamovat vady poskytovaných služeb
Klient je povinen
- úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky/požadavku na rezervaci
- zaplatit hotelu v požadovaném termínu formou zálohy plnou cenu za pobyt
- respektovat předpisy zařízení, jejichž služby využívá
- respektovat zákaz kouření ve všech vnitřních prostorech hotelu (včetně elektronických cigaret). Zaviněná požární signalizace (EPS – sirény) je zpoplatněna částkou 1000 Kč.
- pečlivě si překontrolovat hotelem vystavené potvrzení pobytu a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktovat neprodleně hotel
III. Povinnosti hotelu ke klientovi
Hotel je povinen
- poskytnout klientovi důležité informace k pobytu
- potvrdit klientovi řádně objednaný pobyt a poskytnout klientovi písemně informace k nástupu na pobyt
- při závazné rezervaci nebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě
- V případě odstoupení od potvrzené objednávky pobytu/závazné rezervace ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na pobyt. Avšak pokud vznikne nárok hotelu na stornovací poplatky, vyplatí hotel klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky. Nevratné zálohy také nejsou zpět vypláceny. V případě závazné rezervace pomocí poskytnutí dat platební karty pro provedení předautorizace je hotel oprávněn storno poplatky stáhnout z účtu klienta.
IV. Ceny služeb a jejich úhrada
Ceny služeb poskytovaných hotelem jsou uvedeny na:
- www.joseph1699.cz , záložka O hotelu / Informace a ceny
- ceníky hotelových internetových portálů.
Závaznou rezervaci pobytu může klient zajistit
- plnou úhradou ceny objednaných služeb
- po předchozí dohodě s hotelem částečnou úhradou objednaných služeb
- poskytnutím údajů platební karty (typ/vydavatel karty, držitel/majitel, datum expirace, číslo karty, bezpečnostní kód karty), které jsou potřebné pro provedení předautorizace karty ve výši předpokládané ceny objednaných služeb
V případě nesplnění těchto podmínek pro závaznou rezervaci je hotel oprávněn rezervaci jednostranně zrušit a informovat o této skutečnosti klienta.
Úhradu ceny objednaných služeb může klient provést:
- bankovním bezhotovostním převodem na účet hotelu u banky Československá obchodní banka, a.s., pobočka v Třebíči, kód banky pro účely tuzemského platebního styku: 0300, BIC/SWIFT: CEKOCZPP, Účet č.: 274840998 / 0300, IBAN: CZ03 0300 0000 0002 7484 0998
- platební kartou
- platbou v hotovosti
Nebude-li záloha za pobyt zaplacena v termínu dohodnutém a uvedeném v potvrzení pobytu, může hotel od potvrzené objednávky odstoupit. Nezaplacením zálohy nezaniká povinnost provést písemné storno objednaných služeb v případě zrušení pobytu. Úhradou zálohy se rozumí její připsání na účet hotelu.
V. Potvrzení pobytu
K čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení pobytu vystavené hotelem (emailem nebo písemně dopisem). Klient je povinen překontrolovat správnost údajů na potvrzení uvedených. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně recepci hotelu tel. 602 721 776 nebo emailem recepce@joseph1699.cz .
VI. Nástup na pobyt
Při nástupu se klient v recepci hotelu prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti a potvrzením pobytu. Po splnění uvedených formalit recepce klienta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu.
VII. Stornovací podmínky
- Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky/rezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno hotelu.
- Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace ubytovacích, stravovacích a kongresových služeb ze strany objednavatele.
- Níže uvedené storno podmínky se vztahují i na zrušení části dříve provedených rezervací. (Storno poplatky se vztahují ke zrušené části pobytu – zmenšení počtu pokojů nebo osob nebo zkrácení doby pobytu)
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění na straně ubytovatele nevzniká hotelu povinnost vrátit klientovi zaplacenou cenu pobytu ani její poměrnou část.
- Hotel si vyhrazuje právo provést předběžnou autorizaci Vaší platební karty před Vaším příjezdem.
- Hotel si vyhrazuje právo po vytvoření rezervace požádat klienta o nevratnou zálohu (zejména v případech předpokládané vysoké obsazenosti hotelu) ve výši do 100% ceny ubytování. Pokud tato záloha není klientem zaplacena v termínu vyznačeném na zálohové faktuře, hotel může rezervaci jednostranně zrušit bez náhrady. Hotel v takovém případě klienta informuje o zrušení rezervace.
Individuální host
- Při zrušení rezervace od data, kdy rezervace byla hostem zadána do 14:00 hodin 3 pracovní dny před datem příjezdu si hotel účtuje storno poplatek ve výši vynaložených nákladů na vrácení zaplacené částky.
- Při zrušení rezervace po této lhůtě před předpokládaným začátkem ubytování (tzn. po 14:00 hodin 3 pracovní dny před datem příjezdu) si hotel účtuje storno poplatek ve výši ceny první noci rezervovaného pobytu
Skupinová rezervace
Náležitosti písemné objednávky: přesná adresa a jméno objednavatele, datum vystavení, IČO, DIČ, bankovní spojení. Hotel je oprávněn účtovat storno poplatky, které hotel stanovuje individuálně pro každý jednotlivý případ dle obsazenosti hotelu a velikosti skupiny.
Platební podmínky
- Hotel si vyhrazuje právo žádat zaplacení nevratné zálohové platby po provedené rezervaci ubytování. Při nezaplacení k datu splatnosti uvedeném na zálohové faktuře může hotel rezervaci zrušit bez náhrady.
- Zbytek ceny ubytování bude zaplacen po vystavení proforma faktury nejpozději 2 dny před začátkem rezervovaného pobytu skupiny
- Po ukončení akce je provedeno konečné vyúčtování za realizované služby.
VIII. Závěrečná ustanovení
Všeobecné podmínky vstupují v platnost dne 1. 5. 2011. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi hotelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije hotel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi hotelem a klientem.
Řešení sporů
Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz , Web: https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz . V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.